پاورپوینت , تحقیقات و تصمیم گیری در زمینه بازاریابی , 65 اسلاید , PPTX

پاورپوینت , تحقیقات و تصمیم گیری در زمینه بازاریابی , 65 اسلاید , PPTX

پاورپوینت , تحقیقات و تصمیم گیری در زمینه بازاریابی , 65 اسلاید , PPTX

;این پاورپوینت با موضوع تحقیفات تصمیم گیری در زمینه بازاریابی •فصل اول - نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی ; •فصل دوم - تحقیقات بازاریابی **سؤالات عمده پیش روی بازاریابان 1- چگونگی بخش بندی بازار و انتخاب بهترین بخش 2- چگونگی مزیت بخشی بر محصول 3- نحوه رفتار با مشتریان در مورد قیمت 4- و سؤالات متعدد دیگر در مورد آمیخته ها ; **برخی از ابزار و مفاهیم عمده بازاریابی بازاریاب ، مشتری احتمالی ، بازار هدف ، خواسته ، نیاز ، تقاضا ، محصول ، ارزش ، رضایت ، مبادله ، معامله ، روابط و شبکه ها ، کانال ها ، زنجیره عرصه ، رقابت ، محیط یازاریابی ، آمیخته ها و . . . ; **تصمیمات ; عمده ; بازاریابان در مورد چگونگی محصول 1- کیفیت محصول ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; 5- بسته بندی آن 2- ویژگی های آن ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; 6- برچسب محصول 3- طرح کالا ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; 7- گسترش خط تولید 4- علامت ...
دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید

دسته : علوم انسانی

تگ ها : نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی , تحقیقات بازاریابی

download - دانلود

لیست فایل های مشابه :

تحقیق درباره تیز هوشیتحقیق درباره تيز هوشى و نبوغ کودکانتحقیق درباره سلسله تیموریانتحقیق درباره تئوري ترجمهتحقیق درباره تئوریهای مدیریتتحقیق درباره ثبت دفتر روزنامهتحقیق درباره ثبت شركتهاي تجاري و مؤسسات غير بازرگانيتحقیق درباره جاذبه هاي زيارتي و سياحتي شهر مقدس مشهدتحقیق درباره تجارت بين المللتحقیق درباره جامعه اطلاعاتی و دین
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید